הסדר פשרה בת.צ. 1010-12-16 נביעות בעניין טכנאי שירות

במסגרת תביעה ייצוגית שהוגשה כנגד מספר חברות שירות גדולות במשק (נביעות, מרום, גלאור, ברימאג ו-BSH) בטענה כי הן לא עומדות בהוראות חוק הטכנאים, המחייב לתאם מועד הגעת טכנאי בטווח של עד שעתיים, הגענו להסכם פשרה עם חברת נביעות שאלו עיקריו:

  • זמן המתנה לטכנאי שירות מטעמה לא יעלה על שעתיים;

  • נביעות תחדד את הוראות הדין בפני כל עובדיה הרלוונטיים, לרבות מתאמי השירות;

  • יצא נוהל חדש, מפורט המלווה בדוגמאות והנחיות לטכנאים;

  • יערכו בדיקות מדגמיות, לרבות האזנה לשיחות ולקוח סמוי;

  • תינתן הטבה לציבור בדמות תרומת מוצרי נביעות בשווי של 100,000 ש”ח לארגון “לתת”;

את הסכם הפשרה המלא ניתן לראות כאן. אנו שמחים להמשיך ולפעול לטובת ציבור הצרכנים ואזרחי מדינת ישראל. בברכת חג חירות שמח! משרד זילברברג-מלין



אודות ישי זילברברג, עו"ד עו"ד ישי זילברברג, שותף מייסד, ראש מחלקת ליטיגציה, תביעות ייצוגיות ורגולציית תקשורת הוסמך בשנת 2003, בעל תואר LLB עם חטיבה ביחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית בירושלים. בנוסף עו"ד זילברברג הנו מגשר מוסמך מטעם המוסד הארצי לגישור של לשכת עורכי הדין בישראל. טרם הקמת המשרד עבד עו"ד זילברברג במשרדי עו"ד מהגדולים בישראל, בהם עסק בליטיגציה על שלל גווניה, לרבות בתחום האזרחי, המנהלי, תכנון ובניה, נדל"ן ודיני עבודה. בתפקידו האחרון שימש עו"ד זילברברג כמנהל תחום הרגולציה והליטיגציה בחברת תקשורת מהגדולות במשק. במסגרת תפקידו זה היווה עו"ד זילברברג הנציג המשפטי בכל הנוגע לסוגיות משפטיות ורגולטוריות בתחומי הפיתוח העסקי והפעילות השוטפת של החברה, לרבות מתן חוות דעת, ניתוח ויישום של שינויי חקיקה, הוראות מנהליות ותיקוני רישיון המשפיעים על התנהלות החברה. עו"ד זילברברג הנו בעל ניסיון רב שנים בתחום התובענות הייצוגיות והוא חבר ועדת תביעות ייצוגיות של מחוז תל אביב בלשכת עורכי הדין. בשנים האחרונות עומד משרדנו בשורה הראשונה של משרדי עורכי הדין המגישים תביעות ייצוגיות לצורך שמירת האינטרס הציבורי למול הגורמים החזקים במשק. להציג את כל הפוסטים של ישי זילברברג, עו"ד