top of page

מתמודדים משפטית עם משבר הקורונה

בעקבות התפרצות וירוס הקורונה עבר המשק למצב מיוחד שכמותו לא ראינו בעבר אפילו בימי חירום אחרים.

ההנחיות הניתנות על ידי הרשויות השונות משפיעות באופן ישיר על כל אחת ואחד מאיתנו באופן אישי ויש להן, כמובן, גם השלכות משפטיות עלינו כבעלי עסקים וכלקוחות, שותפים עסקיים, בעלי מיזמים וכדו’.

בימים האחרונים אנו נשאלים מדי יום ביומו שאלות רבות ומגוונות על ידי לקוחותינו ובהתאם, אנו מצרפים לעיונכם מזכר לקוחות ובו מספר טיפים בדרכי ההתמודדות השונות


מצגת-מתמודדים-משפטית-עם-הקורונה
.pdf
Download PDF • 237KB




מובן כי כל תשובה צריכה להינתן בהתחשב במקרה הפרטי של השואל ושל שאר הגורמים המעורבים במקרה הספציפי (לדוגמה הוצאה לחל”ת של עובדים. מה עושים במקרה של עובדת בהריון? שירות שצריך להינתן אך ניתן לספקו גם מרחוק וכדו’). כידוע לכם, משרדנו מורכב מעורכי דין בעלי רקע משפטי ועסקי רב ונשמח לייעץ לכם בתקופה לא פשוטה זו הן בפן המשפטי והן בפן העסקי על מנת “לעבור את הגל” בצורה הטובה ביותר שניתן. לפיכך, אל תהססו ובכל מקרה של שאלה משפטית או רצון להתייעצות פנו אלינו ונשמח לעזור.





אודות עדו מלין

עו"ד עדו מלין, שותף מייסד, ראש מחלקת רגולציה בנקאית, אשראי חוץ בנקאי ופיננסי הוסמך בשנת 2002, בעל תואר LLB בהצטיינות מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון. עו"ד עדו מלין, מביא עמו יחד עם הניסיון המשפטי ניסיון מעשי עשיר בתחום העשייה הבנקאית והפיננסית ובתחום המימון. קודם להצטרפותו למשרד כיהן בתפקידי אשראי, רגולציה והלבנת הון במספר בנקים. בכל התפקידים הללו, שילב את העשייה המשפטית יחד עם ניסיון רב בעשייה הבנקאית והפיננסית, ובכלל זאת ניהול סיכוני אשראי, מודלים למתן אשראי ודירוג לקוח, היבטי תפעול ורגולציה, טפסי לקוחות, דיונים מול בנק ישראל וגופים אחרים. ניסיונו המשפטי והמעשי של עו"ד מלין בתחום הפיננסי והעסקי מסייע ללקוחות המשרד בליווי וייעוץ בתחום הרגולציה בתחום האשראי, הביטוח ושוק ההון, בעסקאות מימון רחבות היקף, בייעוץ במכשירים פיננסים חדשים, הלבנת הון, רישוי ופתרונות ייחודים בנושאים מורכבים.



bottom of page